Reklama

Wideo online. Internet zamiast TV

Pokochaliśmy telewizory smart i chętnie oglądamy wideo online.

Aktualizacja: 18.12.2017 08:44 Publikacja: 17.12.2017 21:00

Wideo online. Internet zamiast TV

Foto: 123RF

W Europie Polska wyrasta na lidera pod względem konsumowania treści z internetu – ale wyświetlanej na ekranie telewizora.

Według badania S&P Global Market Intelligence aż 81 proc. konsumentów w Polsce przyznało się do takiego oglądania wideo – to o 2 pkt proc. więcej niż w Wielkiej Brytanii i o 8 pkt proc. więcej niż w USA.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama