Wideo online. Internet zamiast TV

Pokochaliśmy telewizory smart i chętnie oglądamy wideo online.

Aktualizacja: 18.12.2017 08:44 Publikacja: 17.12.2017 21:00

Wideo online. Internet zamiast TV

Foto: 123RF

W Europie Polska wyrasta na lidera pod względem konsumowania treści z internetu – ale wyświetlanej na ekranie telewizora.

Według badania S&P Global Market Intelligence aż 81 proc. konsumentów w Polsce przyznało się do takiego oglądania wideo – to o 2 pkt proc. więcej niż w Wielkiej Brytanii i o 8 pkt proc. więcej niż w USA.

Pozostało 88% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane