Reklama
Rozwiń
Reklama

Komisja Europejska i UOKiK popierają pomysł regulowania Emitela

KE przekazała jednak do UKE dwie uwagi do decyzji uznającej Emitel za podmiot dominujący na rynku dosyłu sygnału radiowo-telewizyjnego przedstawionych jej przez UKE.

Publikacja: 20.12.2017 11:36

Komisja Europejska i UOKiK popierają pomysł regulowania Emitela

Foto: Bloomberg

Po pierwsze Komisja zachęciła prezesa UKE, aby „przy okazji kolejnego przeglądu rynku dokonał wyraźnego rozróżnienia między obiektami, które mogą być powielane, i tymi, których charakter sprawia, że są niezbędne do zapewnienia ogólnokrajowych lub regionalnych usług transmisji programów”. - Prezes UKE nie uznał za stosowne określić odrębny właściwy rynek dostępu do (pasywnej) infrastruktury nadawczej, takiej jak wieże i maszty, w konsekwencji nie ocenił bezpośrednio warunków konkurencji w odniesieniu do rynku wyższego szczebla, w stosunku do rynków świadczenia usług transmisji programów – napisał Roberto Viola, dyrektor generalny ds. łączności cyfrowej w KE. Komisja poprosiła też UKE, by doprecyzowana została metoda obliczania kosztów uzna za właściwą i zatwierdzania opłat proponowanych przez operatora o znaczącej pozycji rynkowej. 

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama