W sylwestra liczy się rozmach

Na imprezach transmitowanych 31 grudnia w największych stacjach nie zarabiają ani nadawcy, ani miasta.

Aktualizacja: 29.12.2017 09:04 Publikacja: 28.12.2017 21:00

W sylwestra liczy się rozmach

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Najwięksi nadawcy – TVP, TVN i Polsat – pozostają w tym roku w sylwestra wierni tym samym co w 2016 r. partnerom. Organizują transmisje z Warszawy (TVN), Katowic (Polsat) i Zakopanego (TVP).

Gros kosztów takich imprez ponoszą miasta. Najwięcej wyłoży stolica, która na zorganizowanie imprezy na placu Bankowym przeznacza co roku 3,2–3,5 mln zł (w 2016 r. było to 3,2 mln zł). Cały budżet wydarzenia jest na pewno znacznie większy – w ubiegłym roku wynosił maksymalnie 5 mln zł. Ile z tego dołożył TVN? Tego stacja nie ujawnia. W zorganizowaniu kosztownej imprezy w stolicy partycypował także jako sponsor dostawca energii elektrycznej Innogy Polska.

Pozostało 89% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie