Reklama

W sylwestra liczy się rozmach

Na imprezach transmitowanych 31 grudnia w największych stacjach nie zarabiają ani nadawcy, ani miasta.

Aktualizacja: 29.12.2017 09:04 Publikacja: 28.12.2017 21:00

W sylwestra liczy się rozmach

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Najwięksi nadawcy – TVP, TVN i Polsat – pozostają w tym roku w sylwestra wierni tym samym co w 2016 r. partnerom. Organizują transmisje z Warszawy (TVN), Katowic (Polsat) i Zakopanego (TVP).

Gros kosztów takich imprez ponoszą miasta. Najwięcej wyłoży stolica, która na zorganizowanie imprezy na placu Bankowym przeznacza co roku 3,2–3,5 mln zł (w 2016 r. było to 3,2 mln zł). Cały budżet wydarzenia jest na pewno znacznie większy – w ubiegłym roku wynosił maksymalnie 5 mln zł. Ile z tego dołożył TVN? Tego stacja nie ujawnia. W zorganizowaniu kosztownej imprezy w stolicy partycypował także jako sponsor dostawca energii elektrycznej Innogy Polska.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama