Koreańczycy zaprezentowali wystawę „Crow's Eye View", mówiącą o podzielonej Korei. Tytuł – „Wronim okiem" zainspirował poemat architekta i-poety Yi Sanga (1910 -1937). Kurator – architekt Minsuk Cho wyjaśnia, że odpowiadając na hasło Rema Koolhaasa „Absorbing Modernity 1914-2014" (pod którym odbywają się pokazy w pawilonach narodowych), skoncentrował się na porównaniu transformacji architektury dwóch stolic na Półwyspie Koreańskim: Seulu i Piongjang . Architektura Korei Północnej i Południowej jest punktem wyjścia do alternatywnych narracji, które mają także polityczny kontekst.
Minsuk Cho studiował architekturę w USA. Większość swoich projektów zrealizował Korei Południowej, m.in. był twórcą pawilonu koreańskiego na EXPO 2010 w Szanghaju.
Wieloelementowa wystawa na Biennale w Wenecji, na którą składają się fotografie, modele i plakaty, zawiera prace blisko 30 twórców.
Srebrnym Lwem nagrodzono pawilon Chile za wystawę „Monolith Controversies", w której uwagę zwraca szczególnie betonowa ściana z prefabrykatów. Jury uznało, że może być ona znakiem nowoczesnej architektury w różnych kontekstach ideowych i politycznych.
Indywidualnie Srebrnym Lwem uhonorowano także hiszpańskiego architekta Andresa Jaque za projekt „Sales Oddity. Milano 2 and the Politics of Direct-to-home TV" , prezentowany w Arsenale (w części Biennale zatytułowanej „Monditalia").