Podsiadło, Hey i Brodka: Hossa polskich koncertów

Tournée Dawida Podsiadły, Hey i Moniki Brodki pokazują, że dobra płyta jest najlepszą reklamą występów.

Aktualizacja: 16.09.2016 07:09 Publikacja: 15.09.2016 18:30

Hey wypromował jesienną trasę albumem „Błysk”

Foto: Kayax

Jeszcze kilka lat temu menedżerowie polskich gwiazd załamywali ręce, narzekając na desant zagranicznych zespołów, które miały w naszym kraju złote żniwa.

Mechanizm był prosty: aby pozyskać największe gwiazdy od zagranicznych agencji, polscy organizatorzy koncertów musieli przyjmować propozycję nie do odrzucenia i zapraszać mniej znanych wykonawców. Jeśli nawet nie sprzedawali wszystkich biletów – wymiatali większość pieniędzy z kieszeni koncertowych bywalców.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Kultura
Podcast „Rzecz o książkach”: Rebecca Makkai o słodko-gorzkim dzieciństwie w Ameryce
Kultura
Nowy stary dyrektor Muzeum Narodowego w Krakowie
Kultura
Sezon kultury 2025 w Polsce i Rumunii
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Kultura
Bestsellery Empiku: Sapkowski i „Wiedźmin" zwyciężają szósty raz, Dawid Podsiadło - siódmy
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”