Reklama

Polskie Radio traci słuchaczy. Pozycja prezes coraz słabsza

Publiczna rozgłośnia notuje najniższą słuchalność swoich flagowych anten - Jedynki i Trójki - od czasu, kiedy w ogóle zaczęto ją mierzyć. Pozycja prezes Agnieszki Kamińskiej jest w obozie władzy coraz słabsza.

Aktualizacja: 11.09.2020 10:59 Publikacja: 10.09.2020 18:58

Polskie Radio traci słuchaczy. Pozycja prezes coraz słabsza

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

Według najnowszych badań Radio Track/Kantar w fali czerwiec–sierpień 2020 Programu Pierwszego słuchało 5,2 procent słuchaczy. Rok temu było to 5,7 proc. Trójka po aferze z Listą Przebojów i odejściu najbardziej znanych dziennikarzy dołuje jak nigdy w historii – słucha jej 3,9 proc. badanych. To spektakularny zjazd. Rok temu było to 4,8 procent, a w grudniu–lutym – 5,2.

Publiczne anteny nawet nie próbują już konkurować z rozgłośniami komercyjnymi, które wyprzedzają je o kilka długości. RMF ma słuchalność 28,4 proc, a Radio Zet – 12,1.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Kraj
Początek roku szkolnego w Warszawie: Trzy nowe podstawówki, kąciki wyciszenia i 280 tys. uczniów
Materiał Promocyjny
Polska kolej w ofensywie inwestycyjnej dzięki miliardom z KPO
Kraj
Warszawa-Kraków za 9 zł, nocne kursy do Pragi. Podróż w luksusowych wagonach z rozkładanymi fotelami i darmowym prosecco
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Kraj
Spada zaufanie do władz Warszawy i dzielnic
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama