Kampania prezydencka 2015 na YouTube

Kandydaci na prezydenta słabo radzą sobie z wideo w sieci - wynika z raportu firmy Sotrender. Najwięcej wyświetleń mają materiały Andrzeja Dudy, ale daleko im do rekordów polskiego YouTube'a

Aktualizacja: 20.04.2015 07:09 Publikacja: 19.04.2015 16:40

Kadr ze spotu wyborczego Andrzeja Dudy

Kadr ze spotu wyborczego Andrzeja Dudy

Foto: Youtube

"Większość kandydatów nie odkryła jeszcze potencjału, jaki daje YouTube, największa platforma wideo w Internecie. Choć Janusz Korwin-Mikke jest bohaterem wielu nagrań umieszczonych na YouTube, nie założył jeszcze własnego konta, które umożliwiłoby mu publikowanie moderowanych treści. Lider partii KORWiN nie jest jedynym kandydatem bez oficjalnego kanału na YouTube – nie posiadają go również Marian Kowalski i Paweł Tanajno. Z kolei Bronisław Komorowski oraz Magdalena Ogórek nie ujawniają liczby swoich subskrybentów, dlatego też mimo iż posiadają swoje oficjalne kanały, które niewątpliwie gromadzą liczne grono widzów, na poniższym wykresie obok ich nazwisk figuruje cyfra 0" - czytamy w analizie.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Kraj
Były dyrektor Muzeum Historii Polski nagrodzony
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo