Aktualizacja: 20.04.2015 07:09 Publikacja: 19.04.2015 16:40
Kadr ze spotu wyborczego Andrzeja Dudy
Foto: Youtube
"Większość kandydatów nie odkryła jeszcze potencjału, jaki daje YouTube, największa platforma wideo w Internecie. Choć Janusz Korwin-Mikke jest bohaterem wielu nagrań umieszczonych na YouTube, nie założył jeszcze własnego konta, które umożliwiłoby mu publikowanie moderowanych treści. Lider partii KORWiN nie jest jedynym kandydatem bez oficjalnego kanału na YouTube – nie posiadają go również Marian Kowalski i Paweł Tanajno. Z kolei Bronisław Komorowski oraz Magdalena Ogórek nie ujawniają liczby swoich subskrybentów, dlatego też mimo iż posiadają swoje oficjalne kanały, które niewątpliwie gromadzą liczne grono widzów, na poniższym wykresie obok ich nazwisk figuruje cyfra 0" - czytamy w analizie.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Tymczasowy pomnik polskich ofiar nie zostanie odsłonięty w 80. rocznicę zakończenia II wojny światowej. „Rzeczpo...
W cyfrowym świecie pełnym treści, webinarów i kursów, coraz częściej to nie dostęp do informacji, ale dostęp do...
Od marszu z czekoladowym orłem Bronisława Komorowskiego dokładnie wiemy, gdzie w którą stronę nie warto iść, a m...
Autor: Jakub Turowski, dyrektor ds. polityki publicznej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w Meta.
Wojsko przygotowuje oprawę rocznicy 1000-lecia koronacji Bolesława Chrobrego. Będzie można zobaczyć czołgi, a na...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas