Reklamacja i zwrot świątecznych prezentów prostsze w internecie

Nietrafione prezenty, uszkodzone lub popsute, można reklamować lub zwrócić. Najprościej jest z tymi, które zostały kupione w internecie.

Publikacja: 27.12.2019 07:00

Reklamacja i zwrot świątecznych prezentów prostsze w internecie

Foto: Adobe Stock

Zabawka nie działa? Uszkodzony tablet lub zbyt skąpy sweter czy bluzka? Uszkodzony prezent można reklamować. Do tego celu potrzebny jest paragon lub inny dowód zakupu. Jeżeli osoba, która kupiła prezent, zachowała któryś z tych dokumentów, nie będzie problemu z reklamacją. Można też żądać naprawy lub wymiany towaru lub obniżenia ceny.

Wadliwy prezent reklamuje się u sprzedawcy, ponieważ to on odpowiada za towar. Jeżeli jednak do rzeczy, np. tabletu, komórki, dołączono gwarancję można iść nie tylko do sklepu, ale i do punktu serwisowego.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów