Reklama

Reklamacja i zwrot świątecznych prezentów prostsze w internecie

Nietrafione prezenty, uszkodzone lub popsute, można reklamować lub zwrócić. Najprościej jest z tymi, które zostały kupione w internecie.

Publikacja: 27.12.2019 07:00

Reklamacja i zwrot świątecznych prezentów prostsze w internecie

Foto: Adobe Stock

Zabawka nie działa? Uszkodzony tablet lub zbyt skąpy sweter czy bluzka? Uszkodzony prezent można reklamować. Do tego celu potrzebny jest paragon lub inny dowód zakupu. Jeżeli osoba, która kupiła prezent, zachowała któryś z tych dokumentów, nie będzie problemu z reklamacją. Można też żądać naprawy lub wymiany towaru lub obniżenia ceny.

Wadliwy prezent reklamuje się u sprzedawcy, ponieważ to on odpowiada za towar. Jeżeli jednak do rzeczy, np. tabletu, komórki, dołączono gwarancję można iść nie tylko do sklepu, ale i do punktu serwisowego.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Matura i egzamin ósmoklasisty
Nadchodzi najpoważniejsza zmiana w polskiej ortografii od kilkudziesięciu lat
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Dobra osobiste
Dziennikarka TVP ofiarą pomówień wspomaganych przez AI. Jak walczyć z oczernianiem?
Prawo w Polsce
Jest pierwsze weto. Karol Nawrocki mówi o „szantażu wobec społeczeństwa"
Matura i egzamin ósmoklasisty
CKE podała terminy egzaminów w 2026 roku. Zmieni się też harmonogram ferii
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama