Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklamacja i zwrot świątecznych prezentów prostsze w internecie

Nietrafione prezenty, uszkodzone lub popsute, można reklamować lub zwrócić. Najprościej jest z tymi, które zostały kupione w internecie.

Publikacja: 27.12.2019 07:00

Reklamacja i zwrot świątecznych prezentów prostsze w internecie

Foto: Adobe Stock

Zabawka nie działa? Uszkodzony tablet lub zbyt skąpy sweter czy bluzka? Uszkodzony prezent można reklamować. Do tego celu potrzebny jest paragon lub inny dowód zakupu. Jeżeli osoba, która kupiła prezent, zachowała któryś z tych dokumentów, nie będzie problemu z reklamacją. Można też żądać naprawy lub wymiany towaru lub obniżenia ceny.

Wadliwy prezent reklamuje się u sprzedawcy, ponieważ to on odpowiada za towar. Jeżeli jednak do rzeczy, np. tabletu, komórki, dołączono gwarancję można iść nie tylko do sklepu, ale i do punktu serwisowego.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Sądy i trybunały
Sprawa immunitetu Małgorzaty Manowskiej spadła z wokandy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Prawo dla Ciebie
"To nie był film erotyczny". Sąd Najwyższy rozstrzygnął skargę Polsatu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama