Reklama
Rozwiń

Kiedy sklep internetowy odpowiada za firmę kurierską

Na „kupuję i płacę” zakupy internetowe się nie kończą. Istotnym elementem jest również dostawa, o której warto wiedzieć więcej. Kto jest odpowiedzialny za przesyłkę? Czy trzeba ją sprawdzić przy odbiorze? Do kiedy można spisać protokół szkody? Odpowiedź na te i inne pytania przygotowało Europejskie Centrum Konsumenckie.

Aktualizacja: 06.03.2020 10:14 Publikacja: 06.03.2020 09:14

Kiedy sklep internetowy odpowiada za firmę kurierską

Foto: Adobe Stock

Kto jest odpowiedzialny za uszkodzenie lub zgubienie przesyłki?

Sprzedawca, ponieważ to on jest stroną umowy. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zdecydujesz się na inną firmę kurierską, niż ta zaproponowana przez sprzedawcę.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Spadki i darowizny
Jak długo można żądać zachowku? Prawo jasno wskazuje termin przedawnienia
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Prawo w Polsce
Ślub Kingi Dudy w Pałacu Prezydenckim. Watchdog pyta o koszty, ale studzi emocje
Prawo karne
Andrzej Duda zmienia zdanie w sprawie przepisów o mowie nienawiści
Matura i egzamin ósmoklasisty
Uwaga na świadectwa. MEN przypomina szkołom zasady: nieaktualne druki do wymiany
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono