Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.06.2017 07:40 Publikacja: 05.06.2017 07:40
Foto: Fotolia.com
Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny na Śląsku wydał decyzję dotyczącą właściciela kilku aptek, który w ogłoszeniu w dziale „reklama" gazety prócz adresu, godzin pracy, numeru telefonu i adresu e-mailowego aptek umieścił nazwę spółki zawierającą sformułowanie „Centrum Tanich Leków". Inspektorat farmaceutyczny stwierdził w decyzji z 25 maja br., że przedsiębiorca naruszył zakaz, o którym mowa w art. 94a ust. 1 ustawy – Prawo farmaceutyczne. Stanowi on, że „zabroniona jest reklama aptek i punktów aptecznych oraz ich działalności", precyzując, że „nie stanowi reklamy informacja o lokalizacji i godzinach pracy apteki lub punktu aptecznego".
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas