Reklama

Letnie wyprzedaże - pozorne rabaty, reklamacje i zwroty

Co zrobić z nietrafionym zakupem z wyprzedaży? Kiedy można składać reklamację towaru przecenionego z powodu wady? Jak walczyć o swoje prawa, gdy zamówiony za granicą towar do nas nie dotarł albo okazał się wadliwy?

Aktualizacja: 23.07.2021 11:24 Publikacja: 23.07.2021 10:36

Letnie wyprzedaże - pozorne rabaty, reklamacje i zwroty

Foto: Adobe Stock

dgk

Summer Black Friday, Ausverkauf, Soldes jusqu'a 50 proc., czy po prostu letnia wyprzedaż – pod tymi nazwami kryją się wakacyjne promocje na towary i usługi – nie tylko w Polsce, ale i zagranicą. Szał tańszych zakupów trwa, obniżki wkrótce mogą sięgnąć 80 proc.  Łatwo stracić głowę i dokonać niewłaściwego wyboru - przypomina UOKiK. Eksperci Urzędu wraz z Europejskim Centrum Konsumenckim przygotowali poradnik dla konsumentów w ramach cyklu  „Wyprzedaże – takie same prawa".

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
W sądzie i w urzędzie
Nowa usługa w aplikacji mObywatel. Pięć razy w miesiącu za darmo
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Sądy i trybunały
Tak koalicja 15 października „przejmie” Trybunał Konstytucyjny. Jest zapowiedź
Praca, Emerytury i renty
Emerytury bezdzietnych kobiet. Czy petycja ma szansę zmienić prawo?
Prawo drogowe
Prawo jazdy po 65. roku życia. Będą nowe przepisy w Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Zawody prawnicze
Zakaz używania tytułu i bez presji załatwiania zastępstwa na urlopie. Będą nowe przepisy o adwokaturze
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama