Aktualizacja: 25.03.2016 06:39 Publikacja: 24.03.2016 19:00
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała
Na pozór informacja podana przez „Financial Timesa", że rząd Beaty Szydło szuka w Londynie firmy, która ma się zająć poprawą wizerunku Polski, to dobry sygnał. Po pierwsze bowiem, może znaczyć, że ekipa PiS uznała, iż wizerunek kraju jest ważny. Hasła o wstawaniu z kolan są nośne na użytek wewnętrzny. Ale dotychczas nie przyczyniły się do załatwienia żadnej ważnej dla Polski sprawy za granicą ani też nie poprawiły naszej reputacji.
Zdecydowana większość Polaków jest zdania, że tzw. afera mieszkaniowa zaszkodzi Karolowi Nawrockiemu w walce o p...
Amerykański przywódca ma wyjątkową szansę na spełnienie swej najbardziej kuriozalnej obietnicy z kampanii wyborc...
Kilka lat temu Polska była poważnym graczem na arenie międzynarodowej. Dziś nasza dyplomacja ogranicza się do za...
W sondażu przeprowadzonym na niecały tydzień przed wyborami dostajemy prawdę o kampanii prezydenckiej. 18 maja r...
Krzysztof Stanowski zdominował debatę w TVP, obnażając słabość rywali i prowadzącej. Faworyci – Rafał Trzaskowsk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas