Niemcy: Lidl będzie sam oznaczał pochodzenie mięsa

Wielu konsumentów chce wiedzieć, gdzie i w jakich warunkach było hodowane zwierzę, którego mięso kupuje. Koncern Lidl reaguje.

Aktualizacja: 02.02.2018 11:35 Publikacja: 02.02.2018 09:58

Niemcy: Lidl będzie sam oznaczał pochodzenie mięsa

Foto: AdobeStock

Polityka już od dawna planuje specjalne oznaczanie mięsa z hodowli zgodnej z dobrostanem zwierząt, ale tylko planuje. Niemiecka sieć sklepów dyskontowych Lidl nie zamierza czekać na efekty politycznej dyskusji i rusza z własnym systemem. Od kwietnia wszystkie świeże produkty mięsne marki Lidl, bez względu na to, czy chodzi o mięso wieprzowe, wołowe, kurze czy indycze, mają być oznakowane rodzajem „kompasu” informującego o rodzaju chowu – poinformował koncern.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
USA i Wielka Brytania zawarły umowę handlową. Ważna kwestia wciąż nierozwiązana
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie