Nowa kampania Pantene: młodzi ludzie LGBT+ boją się wrócić do domu na święta

Pantene, popularna marka produktów do pielęgnacji włosów, rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową opowiadającą o młodych ludziach LGBT+, którzy boją się wrócić do rodzinnych domów na święta Bożego Narodzenia.

Aktualizacja: 09.12.2019 12:18 Publikacja: 09.12.2019 11:37

Nowa kampania Pantene: młodzi ludzie LGBT+ boją się wrócić do domu na święta

Foto: YouTube/Pantene

ula

Dla wielu osób LGBT+ powrót do domu i stawienie czoła rodzinie nie jest łatwe, zwłaszcza w te święta. Kampanii towarzyszy serial wideo pod tytułem „Going Home for the Holidays", który ma pokazać ich leki i obawy, ale także wyzwania przed którymi stając wracając do rodzin. jedna z bohaterek filmu jest Crystal, która zmienia włosy, ubrania o makijaż przed powrotem do domu, by przed własną rodziną ukryć swoją prawdziwą tożsamość.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Handel
Polacy liderami wzrostu wydatków internetowych. Mistrzowie okazji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Handel
Gospodarka Rosji się zamyka. Wraca do czasów sowieckich
Handel
Donald Trump łagodnieje. Więcej czasu na negocjacje z UE
Handel
Shein przesadził z podkręcaniem promocji. Rusza postępowanie KE
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Handel
Donald Trump gra ostro z Unią. Potężny cios w sektor motoryzacyjny
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont