Kaufland testuje nowy koncept sklepów

Należący do Grupy Schwarz Kaufland intensywnie modernizuje sklepy i sprawdza nowe rozwiązania.

Aktualizacja: 29.09.2018 09:32 Publikacja: 28.09.2018 20:49

Kaufland testuje nowy koncept sklepów

Foto: Fotorzepa, Grzegorz Hawalej

Sieć Kaufland intensywnie modernizuje swoje sklepy. Do tej pory odświeżono 150 z ponad 200 placówek sieci. Jednak w dwóch z nich Kaufland testuje nowe rozwiązania, których akceptacja przez klientów może sprawić, że pojawią się one i w innych placówkach. Nowe pomysły to przede wszystkim rozwinięcie tego, co pojawiało się w modernizowanych placówkach.

Według Wiadomości Handlowych pierwsze dwie placówki z zastosowanym nowym konceptem pojawiły się w Krakowie i można w nich znaleźć szerszy wybór produktów z „górnej półki” (słodycze, sery, wędliny czy alkohole) oraz lepiej wyróżniony dział z naturalnymi kosmetykami czy ekologicznymi produktami do prania i sprzątania. W otwartym 30 sierpnia sklepie przy krakowskiej ulicy Bratysławskiej wprowadzono też nowe koncepty tematyczne. Jak twierdzili przedstawiciele Kaufland, nowy układ sklepu ma ułatwić klientom odnajdywanie produktów. Czynnikiem decydującym o tym, czy sklep będzie miał standardowy wygląd czy też przyjmie układ testowanych rozwiązań ma być powierzchnia placówki (oczywiście, o ile nowe pomysły zostaną polubione przez klientów).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem