Aktualizacja: 29.09.2018 09:32 Publikacja: 28.09.2018 20:49
Foto: Fotorzepa, Grzegorz Hawalej
Sieć Kaufland intensywnie modernizuje swoje sklepy. Do tej pory odświeżono 150 z ponad 200 placówek sieci. Jednak w dwóch z nich Kaufland testuje nowe rozwiązania, których akceptacja przez klientów może sprawić, że pojawią się one i w innych placówkach. Nowe pomysły to przede wszystkim rozwinięcie tego, co pojawiało się w modernizowanych placówkach.
Według Wiadomości Handlowych pierwsze dwie placówki z zastosowanym nowym konceptem pojawiły się w Krakowie i można w nich znaleźć szerszy wybór produktów z „górnej półki” (słodycze, sery, wędliny czy alkohole) oraz lepiej wyróżniony dział z naturalnymi kosmetykami czy ekologicznymi produktami do prania i sprzątania. W otwartym 30 sierpnia sklepie przy krakowskiej ulicy Bratysławskiej wprowadzono też nowe koncepty tematyczne. Jak twierdzili przedstawiciele Kaufland, nowy układ sklepu ma ułatwić klientom odnajdywanie produktów. Czynnikiem decydującym o tym, czy sklep będzie miał standardowy wygląd czy też przyjmie układ testowanych rozwiązań ma być powierzchnia placówki (oczywiście, o ile nowe pomysły zostaną polubione przez klientów).
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas