Lidl pokazuje kulisy działania sklepów. Niecodzienna kampania sieci handlowej

Kolejna odsłona kampanii reklamowej Lidla „Więcej na radość życia" zabiera nas na zaplecze sklepów.

Aktualizacja: 12.01.2019 08:44 Publikacja: 11.01.2019 12:26

Lidl pokazuje kulisy działania sklepów. Niecodzienna kampania sieci handlowej

Foto: Bloomberg

W zeszłym roku bohaterami reklam Lidla zostali klienci sieci. W tym roku kampania reklamowa koncentruje się na funkcjonowaniu sklepów i pracownikach sieci. Nowa odsłona kampanii „Więcej na radość życia" pozwala nam jednym okiem rzucić na zaplecze Lidla i poznać trochę, jak sieć funkcjonuje od kuchni.

- W najnowszej odsłonie kampanii pokazujemy kulisy działania naszych sklepów. Tysiące pracowników naszej firmy dba o to, by niemal 1 mln klientów każdego dnia mogło robić zakupy w Lidlu. Jesteśmy nowoczesną firmą dbającą o ekologię, zrównoważony rozwój, świeżość produktów, których jakość potwierdzają liczne certyfikaty. Nasi pracownicy to eksperci w swoich dziedzinach – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager w Lidl Polska.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne