Lidl pokazuje kulisy działania sklepów. Niecodzienna kampania sieci handlowej

Kolejna odsłona kampanii reklamowej Lidla „Więcej na radość życia" zabiera nas na zaplecze sklepów.

Aktualizacja: 12.01.2019 08:44 Publikacja: 11.01.2019 12:26

Lidl pokazuje kulisy działania sklepów. Niecodzienna kampania sieci handlowej

Foto: Bloomberg

W zeszłym roku bohaterami reklam Lidla zostali klienci sieci. W tym roku kampania reklamowa koncentruje się na funkcjonowaniu sklepów i pracownikach sieci. Nowa odsłona kampanii „Więcej na radość życia" pozwala nam jednym okiem rzucić na zaplecze Lidla i poznać trochę, jak sieć funkcjonuje od kuchni.

- W najnowszej odsłonie kampanii pokazujemy kulisy działania naszych sklepów. Tysiące pracowników naszej firmy dba o to, by niemal 1 mln klientów każdego dnia mogło robić zakupy w Lidlu. Jesteśmy nowoczesną firmą dbającą o ekologię, zrównoważony rozwój, świeżość produktów, których jakość potwierdzają liczne certyfikaty. Nasi pracownicy to eksperci w swoich dziedzinach – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager w Lidl Polska.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Polacy chętnie oddadzą prywatność w zamian za promocje
Handel
USA i Wielka Brytania zawarły umowę handlową. Ważna kwestia wciąż nierozwiązana
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu