Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.01.2019 08:44 Publikacja: 11.01.2019 12:26
Foto: Bloomberg
W zeszłym roku bohaterami reklam Lidla zostali klienci sieci. W tym roku kampania reklamowa koncentruje się na funkcjonowaniu sklepów i pracownikach sieci. Nowa odsłona kampanii „Więcej na radość życia" pozwala nam jednym okiem rzucić na zaplecze Lidla i poznać trochę, jak sieć funkcjonuje od kuchni.
- W najnowszej odsłonie kampanii pokazujemy kulisy działania naszych sklepów. Tysiące pracowników naszej firmy dba o to, by niemal 1 mln klientów każdego dnia mogło robić zakupy w Lidlu. Jesteśmy nowoczesną firmą dbającą o ekologię, zrównoważony rozwój, świeżość produktów, których jakość potwierdzają liczne certyfikaty. Nasi pracownicy to eksperci w swoich dziedzinach – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager w Lidl Polska.
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas