Reklama
Rozwiń
Reklama

CDRL rozrasta się: Lemon także w grupie z Coccodrillo

CDRL, notowana na GPW grupa produkująca ubranka dla dzieci pod marką Coccodrillo, przejmuje swojego konkurenta: poznańską firmę Lemon Fashion.

Publikacja: 15.01.2019 07:35

Coccodrillo - katalog jesienny

Coccodrillo - katalog jesienny

Foto: cdrl.pl

68 proc. udziałów w Lemon Fashion (to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa) oraz 72 proc. w spółce będącej komplementariuszem Lemonu kupuje CDRL, właściciel marki Coccodrillo.

Za te udziały zapłacił w sumie równowartość trochę więcej niż 5 mln zł (1,35 mln dol. za udziały w Lemon, 3,6 tys. zł za udziały komplementariusza).

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama