CDRL rozrasta się: Lemon także w grupie z Coccodrillo

CDRL, notowana na GPW grupa produkująca ubranka dla dzieci pod marką Coccodrillo, przejmuje swojego konkurenta: poznańską firmę Lemon Fashion.

Publikacja: 15.01.2019 07:35

Coccodrillo - katalog jesienny

Coccodrillo - katalog jesienny

Foto: cdrl.pl

68 proc. udziałów w Lemon Fashion (to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa) oraz 72 proc. w spółce będącej komplementariuszem Lemonu kupuje CDRL, właściciel marki Coccodrillo.

Za te udziały zapłacił w sumie równowartość trochę więcej niż 5 mln zł (1,35 mln dol. za udziały w Lemon, 3,6 tys. zł za udziały komplementariusza).

Pozostało 82% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi