Aktualizacja: 17.01.2019 13:49 Publikacja: 17.01.2019 13:39
Foto: Bloomberg
Sieć Carrefour, w ramach nowej strategii, skupia się na zwiększaniu dostępności organicznej żywności w swoich sklepach. Razem z tym sieć, podobnie jak konkurencja, koncentruje się także na poszerzaniu zakresu swojej odpowiedzialności społecznej, co jest wychodzeniem naprzeciw rosnącej świadomości konsumentów. Klienci sieci handlowych zwracają bowiem coraz większą uwagę na to, co kupują i przywiązują wagę również do takich rzeczy, jak to czy zwierzęta nie cierpiały zanim trafiły na półki w postaci mięsa.
W niedzielę pożar strawił budynek rumuńskiego parku logistycznego i towar przeznaczony do dystrybucji wynajmowan...
Sekretarz skarbu Scott Bessent powiedział Fox Business, że jego zdaniem negocjacje handlowe z kilkunastoma kraja...
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas