Aktualizacja: 17.01.2019 13:49 Publikacja: 17.01.2019 13:39
Foto: Bloomberg
Sieć Carrefour, w ramach nowej strategii, skupia się na zwiększaniu dostępności organicznej żywności w swoich sklepach. Razem z tym sieć, podobnie jak konkurencja, koncentruje się także na poszerzaniu zakresu swojej odpowiedzialności społecznej, co jest wychodzeniem naprzeciw rosnącej świadomości konsumentów. Klienci sieci handlowych zwracają bowiem coraz większą uwagę na to, co kupują i przywiązują wagę również do takich rzeczy, jak to czy zwierzęta nie cierpiały zanim trafiły na półki w postaci mięsa.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas