Allegro zadzwoni do kupujących

Serwis handlowy uruchamia nową usługę oddzwaniania, w ramach której pozwoli klientom skontaktować się z Allegro w mniej niż 10 sekund

Aktualizacja: 04.07.2019 13:58 Publikacja: 04.07.2019 11:49

Allegro zadzwoni do kupujących

Foto: materiały prasowe Allegro

Właśnie uruchomiona nowa forma kontakt to tzw. callback, a pozwala klientom i sprzedającym zamówić rozmowę telefoniczną z doradcą Allegro - natychmiast lub w dogodnym momencie. Możliwości kontaktu z Allegro obecnie dostępne na platformie pozwolą klientom i sprzedawcom pozostać w kontakcie z Allegro w sposób, który najbardziej im odpowiada, 24 godziny na dobę.

W 2018 r. obsługa klientów Allegro przeszła dużą zmianę, żeby zapewnić lepsze wsparcie rosnącej liczbie klientów i sprzedawców i spełnić ich oczekiwania. Serwis poszerzył zespół doradców, obecnie przekracza 370 osób, poprawiło także proces odpowiedzi na maile, wdrożyło nowe kanały kontaktu dostępne w czasie rzeczywistym (np. czat czy messenger) oraz powołało specjalny zespół do obsługi klientów w mediach społecznościowych.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?