Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2019 13:58 Publikacja: 04.07.2019 11:49
Foto: materiały prasowe Allegro
Właśnie uruchomiona nowa forma kontakt to tzw. callback, a pozwala klientom i sprzedającym zamówić rozmowę telefoniczną z doradcą Allegro - natychmiast lub w dogodnym momencie. Możliwości kontaktu z Allegro obecnie dostępne na platformie pozwolą klientom i sprzedawcom pozostać w kontakcie z Allegro w sposób, który najbardziej im odpowiada, 24 godziny na dobę.
W 2018 r. obsługa klientów Allegro przeszła dużą zmianę, żeby zapewnić lepsze wsparcie rosnącej liczbie klientów i sprzedawców i spełnić ich oczekiwania. Serwis poszerzył zespół doradców, obecnie przekracza 370 osób, poprawiło także proces odpowiedzi na maile, wdrożyło nowe kanały kontaktu dostępne w czasie rzeczywistym (np. czat czy messenger) oraz powołało specjalny zespół do obsługi klientów w mediach społecznościowych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas