Aktualizacja: 16.10.2019 18:42 Publikacja: 16.10.2019 16:16
Bloemenmarkt w Amsterdamie
Foto: Bloomberg
Bloemenmarkt w Amsterdamie
Foto: Wikipedia/CC BY-SA 2.0
Foto: Bloomberg
Bloemenmarkt w Amsterdamie
Foto: Bloomberg
Bloemenmarkt w Amsterdamie
Foto: Bloomberg
Bloemenmarkt w Amsterdamie
Foto: Bloomberg
Foto: Bloomberg
Władze Amsterdamu przeprowadziły kontrolę na słynnym Bloemenmarkt - targu kwiatowym, gdzie sprzedawane są nie tylko świeże cięte kwiaty, ale także cebulki tulipanów niezwykle popularne wśród turystów odwiedzających to miasto. Paczka cebulek to jeden z popularniejszych suwenirów kupowanych w Amsterdamie.
Niestety okazało się, że tylko 1 proc. wszystkich cebulek jest naprawdę dobrej jakości i wyrosną z nich kolorowe tulipany i to takie jak na producent obiecuje na opakowaniu. Kontrolerzy przebadali 102 opakowania cebulek pochodzące od 15 sprzedawców. Kontrolę przeprowadzono pod koniec kwietnia tego roku. Posadzono 1364 cebulek i zaledwie 14 dało kwiaty. Większość nawet nie wypuściła pędów - pisze dziennik "The Telegraph".
Od 2 maja obowiązuje w USA cło na przesyłki z portali handlowych z Chin i Hongkongu o wartości do 800 dolarów. N...
Większość światowych producentów zabawek ma swoje firmy w Chinach i stamtąd je importuje. Jest początek maja, cz...
Napięcie pomiędzy Chinami a USA w ostatnich dniach nieco zelżało. Biały Dom przedstawił Państwu Środka ofertę,...
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Sprzedaż online w marcu wzrosła znacznie mocniej niż w stacjonarnych sklepach. Nie tylko ubrań czy żywności, ale...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas