Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.11.2019 12:31 Publikacja: 22.11.2019 12:07
Foto: AFP
Od 1995 roku Victoria's Secret organizowała pokazy swojej mody transmitowane w telewizji i przyciągające miliony widzów. Swego czasu pokazy te były dużym wydarzeniem w popkulturze i były oczekiwane przez widzów, co przyczyniało się do budowy wizerunku marki. Jednak w ostatnim czasie show organizowany przez markę przyciągał coraz mniej widzów.
Właściciel marki Victoria's Secret firma L Brands uznała, że trzeba dokonać zmian w strategii marketingowej, której ważnym elementem był dotychczas coroczny pokaz. Według przedstawicieli L Brands pokazy były „ważnym aspektem marki" oraz jej dużym osiągnięciem. Coroczne show Victoria's Secret było punktem zwrotnym w karierach wielu supermodelek – choćby Tyry Banks, Heidi Klum, Belly Hadid czy Mirandy Kerr.
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas