Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.12.2019 07:14 Publikacja: 09.12.2019 07:09
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
"Wystylizuj się jak gwiazda" - pod takim hasłem promowane będą produkty Lidla sygnowane nazwiskiem Aguilery - podaje serwis Wiadomoscihandlowe.pl. Trafią one do sklepów niemieckiego dyskontu w wielu krajach, w tym w Polsce.
Od poniedziałku 9 grudnia klienci Lidla w Polsce będą mogli nabyć m.in. wielofunkcyjny zestaw do stylizacji włosów, falownicę, prostownicę z wyświetlaczem LED, suszarkę czy lokówkosuszarkę z jonizacją. Kolekcja będzie dostępna zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i w sklepie internetowym Lidla - informuje Business Insider Polska.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Giełdowa grupa VRG kierowana przez Mateusza Kolańskiego ogłosiła przejęcie w segmencie jubilerskim. Chodzi o zna...
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas