Reklama

Znane marki zmienią loga i nazwy przez odwołania do rasizmu

Koncern Pepsico zdecydował na zmianę nazwy i loga popularnej marki produktów śniadaniowych, a Mars rozważa zmiany opakowań popularnego ryżu, w ramach walki ze stereotypami rasowymi.

Aktualizacja: 18.06.2020 13:57 Publikacja: 18.06.2020 12:15

Znane marki zmienią loga i nazwy przez odwołania do rasizmu

Foto: AFP

ula

Pepsico zapowiedziało zmianę nazwy i loga serii produktów sprzedawanych pod marką Aunt Jemima - informuje agencja Reutera.

Czytaj także: Koncerny z USA zabraniają policji używania ich technologii

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Niepewny los ceł Donalda Trumpa. Eksperci dają mu 80 proc. szans na porażkę w sądzie
Handel
Generacja Z przyprawia sklepy o ból głowy
Handel
Chiny skokowo zwiększyły dostawy części do dronów
Handel
Ostra wymiana ciosów między USA a Chinami. Wchodzą w życie nowe cła i opłaty portowe
Handel
Polacy gruntownie przygotowują się do zakupów. Najpierw sprawdzą ceny w internecie
Reklama
Reklama