Reklama
Rozwiń
Reklama

Żabka otwiera wyjątkowy sklep przyszłości. Jedyny taki w Polsce

Sieć Żabka ogłosiła, że otwiera najbardziej rozwinięty technologicznie i ekologiczny sklep w Polsce. Klienci będą zdziwieni.

Aktualizacja: 23.11.2020 19:44 Publikacja: 23.11.2020 19:39

Żabka otwiera wyjątkowy sklep przyszłości. Jedyny taki w Polsce

Foto: materiały prasowe

Wyjątkowy sklep został otwarty przy ul. Lewandów 46H na warszawskiej Białołęce. Jest on w pełni zasilany zieloną energią i naszpikowany nowoczesnymi technologiami, jak kropki kwantowe, podłoga kinetyczna zamieniająca kroki w energię czy kostka antysmogowa ze ścianą roślin. Placówka ma pełnić rolę specyficznego laboratorium, w którym testowane będą innowacyjne rozwiązania w handlu.

- Zainstalowaliśmy w sklepie i w jego otoczeniu ok. 20 różnorodnych rozwiązań sprzyjających środowisku. Są to między innymi: pionierskie rozwiązania, takie jak podłoga kinetyczna czy szyby z kropkami kwantowymi pozyskujące energię z promieni słonecznych. Staraliśmy się również wyposażyć sklep w jak najbardziej ekologiczny sposób – wykorzystaliśmy w nim meble z recyklingu czy zbudowaliśmy ścianę z butelek z plastiku zebranych przez osoby pracujące przy tym projekcie – wymienił Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska. 

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama