Aktualizacja: 12.02.2015 10:51 Publikacja: 12.02.2015 10:05
Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek
Trudno o lepszy przykład święta wykreowanego przez handel w celu nakręcenia koniunktury w martwym okresie niż właśnie walentynki. Przypadają pomiędzy już zakończonymi zimowymi wyprzedażami, a ciągle nie rozpoczętym sezonem wiosennym, więc raczej nie jest to kres wysokich obrotów w handlu. Wszystko zmienia kiczowate święto – zarabiają zwłaszcza kina i restauracje, ale cały handel systematycznie informuje o coraz większej skali świętowania 14 lutego.
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas