Reklama

Barbie dołuje Mattela

Amerykański koncern Mattel szósty kwartał pod rząd notuje spadek sprzedaży. Za złe wyniki odpowiada m.in. spadek sprzedaży lalek Barbie.

Aktualizacja: 17.04.2015 21:41 Publikacja: 17.04.2015 21:34

Barbie dołuje Mattela

Foto: Bloomberg

Sprzedaż koncernu Mattel spadła o 2,5 proc. w pierwszym kwartale tego roku. Sprzedaż tylko lalek Barbie spadła globalnie 14 proc. w tym kwartale. Strata netto wyniosła 58,2 mln dolarów.

Barbie, która jest na rynku od 56 lat coraz bardziej przegrywa z konkurencją, oferującą nowe zabawki i gadżety.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama