Reklama

Kolejna marka luksusowa weszła na polski rynek. Wypromowała ją Elizabeth Taylor

Włoski producent biżuterii i zegarków Bulgari otworzył pierwszy sklep w Polsce na placu Trzech Krzyży w Warszawie. Marka należy do koncernu LVMH, lidera światowego rynku towarów luksusowych.

Publikacja: 25.09.2024 16:37

Kolejna marka luksusowa weszła na polski rynek. Wypromowała ją Elizabeth Taylor

Foto: Adobe Stock

Butik ma powierzchnię sprzedaży 133 mkw., ale klienci mogą tez korzystać z zamówień internetowych. Został uruchomiony przez partnera franczyzowego czyli spółkę Pacific Ocean. Polscy klienci mogą wybierać wśród wielu kolekcji biżuterii, zegarków i akcesoriów. Wiele z nich to modele powstające w różnych zmodyfikowanych wariantach od kilkudziesięciu lat, jak choćby flagowa kolekcja Serpenti. To również stylizowane zegarki biżuteryjne Tubogas, stworzone w 1948 r.

Jakie luksusowe marki są już obecne w Polsce?

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama