Reklama
Rozwiń

Kolejna marka luksusowa weszła na polski rynek. Wypromowała ją Elizabeth Taylor

Włoski producent biżuterii i zegarków Bulgari otworzył pierwszy sklep w Polsce na placu Trzech Krzyży w Warszawie. Marka należy do koncernu LVMH, lidera światowego rynku towarów luksusowych.

Publikacja: 25.09.2024 16:37

Kolejna marka luksusowa weszła na polski rynek. Wypromowała ją Elizabeth Taylor

Foto: Adobe Stock

Butik ma powierzchnię sprzedaży 133 mkw., ale klienci mogą tez korzystać z zamówień internetowych. Został uruchomiony przez partnera franczyzowego czyli spółkę Pacific Ocean. Polscy klienci mogą wybierać wśród wielu kolekcji biżuterii, zegarków i akcesoriów. Wiele z nich to modele powstające w różnych zmodyfikowanych wariantach od kilkudziesięciu lat, jak choćby flagowa kolekcja Serpenti. To również stylizowane zegarki biżuteryjne Tubogas, stworzone w 1948 r.

Jakie luksusowe marki są już obecne w Polsce?

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama