Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2025 18:24 Publikacja: 11.07.2024 18:05
Foto: AdobeStock
64 proc. polskich respondentów kupuje luksusowe rzeczy z drugiej ręki w sieci - wynika z badania przeprowadzonego w maju 2024 roku przez agencję badawczą Stem Mark na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 18-50 lat. Co więcej, wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Vinted pokazują, że jakość jest kluczowym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe dotyczące używanych luksusowych, zaraz po cenie i stylu. A osoby o zasobniejszym portfelu stawiają na pierwszym miejscu styl i widoczne logo.
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas