Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.12.2015 15:11 Publikacja: 26.12.2015 13:48
Foto: Bloomberg
Tegoroczna bożonarodzeniowa reklama Mulberry przejdzie do historii jako jedna z najbardziej kontrowersyjnych, podobnie jak to było z Benettonem i księdzem całującym zakonnicę oraz czarną kobietą karmiącą piersią białe niemowlę. Chodziło oczywiście o poprawność polityczną.
Mulberry w tym roku zbudował szopkę w stonowanych odcieniach, a zamiast Dzieciątka Jezus w żłobku leżała jaskrawego koloru torebka tej marki. Zdjęcie, podobnie, jak w przypadku Benettona wykonane po mistrzowsku, a cała kampania składająca się także z krótkiego filmiku, gdzie na końcu słychać słowa: Ludzie, przecież tutaj chodzi tylko o torebkę - została oficjalnie zatwierdzona jeszcze pod koniec października przez ASA (Advertising Standards Authority).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Bank Rozwoju Kazachstanu uruchomił program finansowania projektów wydobycia i przetwarzania metali ziem rzadkich...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Już szósty rok Europa kłóci się ze Stanami Zjednoczonymi o oliwki. To przy okazji przykład, dlaczego WTO traci n...
Przed nami czas wzmożonych podróży na Wszystkich Świętych, a następnie na długi listopadowy weekend. W związku z...
Smyk Holding i główny akcjonariusz spółki ogłosili przed północą w środę, że odstępują od przeprowadzenia pierws...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Sprzedaż Adidasa w Ameryce Północnej spadła w trzecim kwartale o 5 procent. Niemiecki producent obuwia twierdzi,...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję? 
 Zaloguj się lub wypróbuj za darmo 
 wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas