Nietrafiona reklama producenta torebek?

Brytyjski Mulberry jest jedną z najbardziej ekskluzywnych marek skórzanych akcesoriów. Torebki tej marki nosi m.in księżna Kate.

Aktualizacja: 26.12.2015 15:11 Publikacja: 26.12.2015 13:48

Nietrafiona reklama producenta torebek?

Foto: Bloomberg

Tegoroczna bożonarodzeniowa reklama Mulberry przejdzie do historii jako jedna z najbardziej kontrowersyjnych, podobnie jak to było z Benettonem i księdzem całującym zakonnicę oraz czarną kobietą karmiącą piersią białe niemowlę. Chodziło oczywiście o poprawność polityczną.

Mulberry w tym roku zbudował szopkę w stonowanych odcieniach, a zamiast Dzieciątka Jezus w żłobku leżała jaskrawego koloru torebka tej marki. Zdjęcie, podobnie, jak w przypadku Benettona wykonane po mistrzowsku, a cała kampania składająca się także z krótkiego filmiku, gdzie na końcu słychać słowa: Ludzie, przecież tutaj chodzi tylko o torebkę - została oficjalnie zatwierdzona jeszcze pod koniec października przez ASA (Advertising Standards Authority).

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne