Reklama

Nietrafiona reklama producenta torebek?

Brytyjski Mulberry jest jedną z najbardziej ekskluzywnych marek skórzanych akcesoriów. Torebki tej marki nosi m.in księżna Kate.

Aktualizacja: 26.12.2015 15:11 Publikacja: 26.12.2015 13:48

Nietrafiona reklama producenta torebek?

Foto: Bloomberg

Tegoroczna bożonarodzeniowa reklama Mulberry przejdzie do historii jako jedna z najbardziej kontrowersyjnych, podobnie jak to było z Benettonem i księdzem całującym zakonnicę oraz czarną kobietą karmiącą piersią białe niemowlę. Chodziło oczywiście o poprawność polityczną.

Mulberry w tym roku zbudował szopkę w stonowanych odcieniach, a zamiast Dzieciątka Jezus w żłobku leżała jaskrawego koloru torebka tej marki. Zdjęcie, podobnie, jak w przypadku Benettona wykonane po mistrzowsku, a cała kampania składająca się także z krótkiego filmiku, gdzie na końcu słychać słowa: Ludzie, przecież tutaj chodzi tylko o torebkę - została oficjalnie zatwierdzona jeszcze pod koniec października przez ASA (Advertising Standards Authority).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama