Polacy pokochali diamenty. Jubilerzy zacierają ręce

Kupowane są jako ozdoba i inwestycja. Klienci przekonują się do nowości, w tym kamieni kolorowych czy również tych pochodzących z pracowni.

Aktualizacja: 18.04.2024 06:25 Publikacja: 18.04.2024 04:30

Diamenty zawsze budziły ogromne zainteresowanie

Diamenty zawsze budziły ogromne zainteresowanie

Foto: AdobeStock

Wartość polskiego rynku luksusowej biżuterii i zegarków zbliża się już do 600 mln zł, z czego niemal 60 proc. przypada na wyroby jubilerskie, zwłaszcza te z diamentami. Koniunktura na kamienie nie słabnie, cieszą się ogromnym zainteresowaniem konsumentów.

– Rok zaczął się dla nas dobrze pod względem sprzedaży, spodziewamy się, że 2024 r. przyniesie lepsze wyniki niż 2023 r. Wiele sobie obiecujemy zwłaszcza po segmencie luksusowej biżuterii, w nim nasza oferta będzie mocno rozbudowana. Mówimy o produktach po kilkadziesiąt, a nawet kilkaset tysięcy złotych – mówi Michał Stawecki, dyrektor marketingu sieci Apart.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Handel
UE chce zatrzymać nawozy z Białorusi i Rosji. Będą karne cła
Handel
Polski e-commerce: Chińczycy coraz mocniej rozpychają się nad Wisłą
Handel
Nike podnosi ceny butów przez cła Trumpa i zapowiada powrót na Amazona
Handel
Allegro utrzymuje solidne tempo. Liczy na udany drugi kwartał
Handel
Inflacja może i spada, ale już na dobre zmieniła Polaków