Reklama

Ruszyło polowanie na okazje

Ponad 60 proc. polskich konsumentów, skuszonych wieloma promocjami i specjalnymi akcjami, chce podczas Black Friday zrobić zakupy. To też czas żniw dla oszustów, więc poszukiwanie promocji nie może odbywać się za wszelką cenę.

Publikacja: 23.11.2023 03:00

Polacy kochają promocje, teraz większość konsumentów chce robić większe niż zwykle zakupy

Polacy kochają promocje, teraz większość konsumentów chce robić większe niż zwykle zakupy

Foto: A. Zbraniecki / East News

Paradoksalnie akurat w tym roku konsumenci powinni czuć się pewniej, ponieważ chroni ich mocniej unijne prawo obowiązujące od stycznia 2021 r.

– Dość powszechną praktyką było to, np. że najpierw sklep podwyższył cenę, a następie w krótkim czasie ją obniżał, żeby wykazać atrakcyjny rabat – mówi Robert Biegaj, ekspert z Grupy Offerista. – Teraz konsument od razu będzie mógł to wychwycić, bo sklep na etykiecie musi podać najniższą cenę z ostatnich 30 dni i cenę przed obniżką. Dlatego warto dokładnie czytać sklepowe etykiety, żeby nie dać się oszukać – dodaje.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Handel
Bruksela planuje podpisanie umowy z Mercosurem jeszcze w tym roku
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama