Reklama

Inflacja bije mocniej niż pandemia w zakupy Polaków

Pod względem zmian w zachowaniach zakupowych i podejścia konsumentów do oszczędzania obecne zmiany są głębsze niż te wywołane lockdownami.

Publikacja: 14.06.2023 03:00

E-commerce w dalszym ciągu rośnie i nie zmieni się to w najbliższych latach

E-commerce w dalszym ciągu rośnie i nie zmieni się to w najbliższych latach

Foto: Adobe Stock

Inflacja już mocno wpłynęła na zachowania i decyzje aż 71 proc. polskich konsumentów – wynika z badania agencji mediowej Mindshare, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Dane z raportu jednoznacznie wskazują na ogromne zmiany w zachowaniach zakupowych, jak i stylu życia, spowodowane rosnącymi w nadmiernym tempie cenami.

Siła w internecie

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Reklama
Reklama