Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.04.2016 21:00 Publikacja: 06.04.2016 21:00
Foto: 123RF
Sprzedaż zagraniczna nie jest dla polskich firm ciekawą alternatywą
Foto: Rzeczpospolita
Rozwijanie handlu internetowego między różnymi krajami to dzisiaj bardzo silny trend w biznesie. Jego znaczenie dla gospodarki i wzrostu PKB państw UE widzi Komisja Europejska. Także konsumenci zyskują w ten sposób dostęp do większej oferty towarów, często tańszych niż w ich krajach.
Jednak tylko z pozoru internetowa sprzedaż za granicą to proste zadanie, skoro jedynie 8 proc. firm w UE ją prowadzi. W Polsce jest jeszcze gorzej: z takiej możliwości eksportu korzysta tylko 3 proc. firm – wynika z raportu DELab Uniwersytetu Warszawskiego, przygotowanego na zlecenie MSZ.
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że w poniedziałek, 9 czerwca, dojdzie do kolejnych negocjacji pomiędzy...
Od czasu zawarcia w Genewie tymczasowego porozumienia w sprawie ceł między USA a Chinami, negocjacje stron utknę...
Najczęściej deklarują to w stosunku do takich kategorii produktów, jak sprzęt elektroniczny czy meble. Na tle in...
Drastyczne załamanie liczby urodzeń powoduje, że tylko w trzy lata sprzedaż głównych kategorii produktów dla dzi...
Od ponad sześciu dekad sieć handlowa Aldi działa w dwóch odrębnych strukturach: Aldi Nord i Aldi Süd. Teraz właś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas