Aktualizacja: 28.04.2016 08:43 Publikacja: 27.04.2016 21:00
Foto: Bloomberg
Producenci nie znaleŹli sposobu, jak zwiększyć sprzedaż telewizorów.
Foto: Rzeczpospolita
Popyt na telewizory od trzech lat spada. O ile do niedawna Polacy kupowali prawie 2,5 mln odbiorników rocznie, o tyle już w 2015 r. do naszych domów trafiło ich o 120 tys. sztuk mniej. Eksperci mówią o głębszym trendzie spadkowym i przekonują, że nawet najbliższe wielkie imprezy sportowe, które z reguły mocno nakręcały sprzedaż telewizorów, niewiele zmienią. Producenci wątpią, by odbywające się we Francji mistrzostwa Europy w piłce nożnej czy olimpiada w Brazylii sprawiły, że sprzedaż wróci do poziomów sprzed dwóch–trzech lat.
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas