Reklama

Sport nie nakręci sprzedaży telewizorów

Producenci ogłaszają koniec ery 3D i zakrzywionych ekranów. Teraz rynek ma napędzać system UltraHD.

Aktualizacja: 28.04.2016 08:43 Publikacja: 27.04.2016 21:00

Popyt na telewizory od trzech lat spada. O ile do niedawna Polacy kupowali prawie 2,5 mln odbiorników rocznie, o tyle już w 2015 r. do naszych domów trafiło ich o 120 tys. sztuk mniej. Eksperci mówią o głębszym trendzie spadkowym i przekonują, że nawet najbliższe wielkie imprezy sportowe, które z reguły mocno nakręcały sprzedaż telewizorów, niewiele zmienią. Producenci wątpią, by odbywające się we Francji mistrzostwa Europy w piłce nożnej czy olimpiada w Brazylii sprawiły, że sprzedaż wróci do poziomów sprzed dwóch–trzech lat.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama