Reklama

Koreańczykom wystarczyło parę lat, by stać się najpopularniejszą marką

Koreańczykom wystarczyło parę lat, by stać się najpopularniejszą marką. Wyprzedzili Boscha i polską Amica.

Aktualizacja: 13.05.2016 07:15 Publikacja: 12.05.2016 20:35

Foto: Bloomberg

Na uznanie zasługuje fakt, że Samsung odniósł sukces tak szybko. Firma przed zakupem pod koniec 2009 r. dwóch fabryk od Amiki Wronki na rynku AGD w zasadzie nie istniała.

Dopiero produkcja w Polsce lodówek i pralek pozwoliła na mocne zaistnienie także w tym segmencie. To kolejny etap ekspansji Samsunga w Polsce, koncern od kilku lat jest zdecydowanym liderem sprzedaży telewizorów, mocny jest także choćby na rynku smartfonów.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama