Reklama
Rozwiń

Sprzedaż w sieci kuleje. Ale ma być lepiej

Spada udział e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce. W cenach bieżących w czerwcu wyniósł on 8,6 proc. wobec 8,9 proc. miesiąc wcześniej. W branży widzą problem, ale liczą na poprawę w II połowie roku.

Publikacja: 22.07.2022 00:03

Sprzedaż w sieci kuleje. Ale ma być lepiej

Foto: Adobe Stock

Najnowsze dane GUS wskazują, że e-handel ma za sobą trudną połowę br. Rynek, który przeżywał spektakularne wzrosty w okresie dwóch lat pandemii, w br. kolejny miesiąc notuje spowolnienie – w czerwcu (w porównaniu z majem) nastąpił spadek wartości sprzedaży detalicznej przez internet aż o 3,2 proc. Najmocniej odczuły to firmy zaklasyfikowane przez GUS do grup: „tekstylia, odzież, obuwie” (spadek z 22,3 do 21,7 proc.) oraz „meble, RTV, AGD” (z 16,7 do 16,4 proc.).

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio