Reklama

Sprzedaż w sieci kuleje. Ale ma być lepiej

Spada udział e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce. W cenach bieżących w czerwcu wyniósł on 8,6 proc. wobec 8,9 proc. miesiąc wcześniej. W branży widzą problem, ale liczą na poprawę w II połowie roku.

Publikacja: 22.07.2022 00:03

Sprzedaż w sieci kuleje. Ale ma być lepiej

Foto: Adobe Stock

Najnowsze dane GUS wskazują, że e-handel ma za sobą trudną połowę br. Rynek, który przeżywał spektakularne wzrosty w okresie dwóch lat pandemii, w br. kolejny miesiąc notuje spowolnienie – w czerwcu (w porównaniu z majem) nastąpił spadek wartości sprzedaży detalicznej przez internet aż o 3,2 proc. Najmocniej odczuły to firmy zaklasyfikowane przez GUS do grup: „tekstylia, odzież, obuwie” (spadek z 22,3 do 21,7 proc.) oraz „meble, RTV, AGD” (z 16,7 do 16,4 proc.).

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Odpowiedź CCC na zarzuty Ningi Research. Dariusz Miłek: Chyba pisała to AI
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama