Reklama

Rosyjskie sklepy erotyczne boleśnie odczuły sankcje

Sankcje uderzyły też w branżę sklepów erotycznych, ale wyraźnie udaje im się prześlizgnąć do nowej rzeczywistości.

Publikacja: 28.06.2022 13:45

Rosyjskie sklepy erotyczne boleśnie odczuły sankcje

Foto: Adobe Stock

Zachodnie sankcje wobec Rosji po jej agresji wobec Ukrainy najmocniej widoczne są na półkach supermarketów, z których zniknęły zachodnie towary. Problemy przeżywają też te branże, które są uzależnione od zachodnich komponentów i surowców, jak np. branża dentystyczna. Jednak jest też branża, którą sankcje dotknęły, ale zaczyna już sobie z nimi radzić.

Rosyjskie sklepy erotyczne początkowo mocno odczuły zachodnie sankcje. Twórca sieci sklepów Pink Rabbit Maximilian Lapin w rozmowie ze stacją radiową „Goworit Moskwa” opowiadał, że boleśnie odczuwalne były wzrosty cen za dostawy z zagranicy, a także problemy z importem. Produktów z Europy Zachodniej nie da się też, jak mówił Lapin, łatwo zastąpić towarami sprowadzanymi z Chin, bo są one „opóźnione”. Niemożliwe stało się też zamawianie z USA, z uwagi na ryzyko, że towar nie dotrze. To przełożyło się na wzrost cen i… rozpoczęcie poszukiwań odpowiedników na rodzimym rynku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Walka o metale ziem rzadkich. Donald Trump spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Unia Europejska w trójce największych partnerów handlowych Rosji
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama