Reklama

Zakaz reklam i promocji czipsów i słodyczy. Brytyjczycy mają jeść zdrowo

Brytyjczycy zamierzają ostro walczyć ze śmieciowym jedzeniem, by ograniczyć zdrowotne skutki nadmiernego spożycia cukru i tłuszczów. Zakazane mają być między innymi promocje zachęcające do kupowania dużych ilości niezdrowych przekąsek.

Aktualizacja: 28.12.2020 13:22 Publikacja: 28.12.2020 10:14

Zakaz reklam i promocji czipsów i słodyczy. Brytyjczycy mają jeść zdrowo

Foto: Adobe Stock

ula

Od kwietnia 2022 roku w brytyjskich sklepach nie będzie można już sprzedawać chipsów w promocji "dwa w cenie jednego" a w restauracjach muszą zniknąć promocje pozwalające na dolewanie bez ograniczeń słodkich, gazowanych napojów - informuje agencja Reutera.

Brytyjski rząd postanowił, że czas uporać sobie z jednym z największych problemów społecznych w Wielkiej Brytanii, gdzie niemal 2/3 dorosłych ma nadwagę a jedna trzecia dzieci kończących szkoły podstawowe ma problem z nadwagą lub jest otyłych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump zamyka furtkę dla tanich przesyłek z Chin. Zmiany uderzą w najbiedniejszych konsumentów
Handel
Cios w e-sklepy, rekordowo mało otwarć
Handel
Temu, Shein i AliExpress pod lupą UE. Branża e-commerce domaga się zmian
Handel
Kłopotów Pepco ciąg dalszy. Bankrutuje w Niemczech
Handel
Kanadyjski bojkot amerykańskich alkoholi mocnych zadał wyjątkowo bolesny cios USA
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama