Reklama

E-handel na granicy przyzwyczajeń

Aż 52 proc. osób korzystających z sieci nie robi w ten sposób zakupów. Połowa z nich nie chce tego zmieniać.

Aktualizacja: 07.07.2016 21:29 Publikacja: 07.07.2016 20:33

Polski rynek handlu internetowego od lat rośnie w bardzo szybkim tempie. W europejskich badaniach zawsze wymieniany jest w gronie liderów, jeśli chodzi o dynamikę. Gorzej wypadamy, jeśli chodzi o wydawane w sieci kwoty. Jednak choć od lat prowadzone są kampanie edukacyjne, prawo mocniej chroni teraz interesy konsumenta, to grupa opornych jest zaskakująco duża.

Kobiety w sieci kupują coraz więcej

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Kandydat do przejęcia sklepów Carrefoura? Przynosi ogromne straty
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Handel
Polacy zaciskają pasa przed Świętami. Te produkty znikną z koszyków jako pierwsze
Handel
Rynek luksusowy globalnie traci, ale w Polsce jest wyjątkowo dobrze
Patronat Rzeczpospolitej
Żywność: współpraca, regulacje i inwestycje
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
Rosyjskie drewno zalewa Unię, choć jest objęte sankcjami
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama