Reklama

Polacy najchętniej kupują w internecie ubrania

Odzież ma już największy udział w internetowych wydatkach Polaków. A kilka lat temu nikt nie wierzył, że będziemy kupować ubrania w ten sposób.

Aktualizacja: 19.07.2016 07:49 Publikacja: 18.07.2016 20:09

Z danych systemu płatności internetowych PayU wynika, że odzież ma największy udział w elektronicznych wydatkach Polaków: w I półroczu zwiększyła swój udział rynkowy o 2 proc. Choć firma nie podaje szczegółowych danych dla poszczególnych kategorii, to podkreśla, że ten segment wciąż systematycznie rośnie, choć w ostatnim czasie do grona najdynamiczniej rosnących kategorii internetowego rynku dołączyła choćby turystyka.

Zmiana zwyczajów zakupowych

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama