Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy najchętniej kupują w internecie ubrania

Odzież ma już największy udział w internetowych wydatkach Polaków. A kilka lat temu nikt nie wierzył, że będziemy kupować ubrania w ten sposób.

Aktualizacja: 19.07.2016 07:49 Publikacja: 18.07.2016 20:09

Z danych systemu płatności internetowych PayU wynika, że odzież ma największy udział w elektronicznych wydatkach Polaków: w I półroczu zwiększyła swój udział rynkowy o 2 proc. Choć firma nie podaje szczegółowych danych dla poszczególnych kategorii, to podkreśla, że ten segment wciąż systematycznie rośnie, choć w ostatnim czasie do grona najdynamiczniej rosnących kategorii internetowego rynku dołączyła choćby turystyka.

Zmiana zwyczajów zakupowych

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama