Polacy najchętniej kupują w internecie ubrania

Odzież ma już największy udział w internetowych wydatkach Polaków. A kilka lat temu nikt nie wierzył, że będziemy kupować ubrania w ten sposób.

Aktualizacja: 19.07.2016 07:49 Publikacja: 18.07.2016 20:09

Foto: 123RF

Z danych systemu płatności internetowych PayU wynika, że odzież ma największy udział w elektronicznych wydatkach Polaków: w I półroczu zwiększyła swój udział rynkowy o 2 proc. Choć firma nie podaje szczegółowych danych dla poszczególnych kategorii, to podkreśla, że ten segment wciąż systematycznie rośnie, choć w ostatnim czasie do grona najdynamiczniej rosnących kategorii internetowego rynku dołączyła choćby turystyka.

Zmiana zwyczajów zakupowych

Pozostało 94% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów