Reklama
Rozwiń
Reklama

Ceneo: Wprowadzenie zakazu handlu w niedzielę uderzy w 80 proc. Polaków

80 proc. klientów robi tego dnia zakupy. Najczęściej wybierają się po produkty spożywcze oraz ubrania.

Aktualizacja: 16.09.2016 09:31 Publikacja: 15.09.2016 20:08

80 proc. klientów robi tego dnia zakupy. Najczęściej wybierają się po produkty spożywcze oraz ubrani

80 proc. klientów robi tego dnia zakupy. Najczęściej wybierają się po produkty spożywcze oraz ubrania.

Foto: 123RF

Batalia o zakaz handlu w niedzielę rozpocznie się w parlamencie już niedługo – obywatelski projekt ustawy w tej sprawie jest już w Sejmie i czeka na wyznaczenie pierwszego czytania. Polacy są niemal równo podzieleni, jeśli chodzi o ocenę sensowności takiego posunięcia. Praktyka wygląda jednak zgoła inaczej.

Konsumenci kupują

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama