Reklama
Rozwiń
Reklama

Walka o klientów nie tylko cenami

Sklepy coraz mocniej starają się rozbudowywać ofertę usług dodatkowych – gastronomicznych czy finansowych.

Aktualizacja: 12.05.2017 07:44 Publikacja: 11.05.2017 20:46

Walka o klientów nie tylko cenami

Foto: Bloomberg

Ponieważ klienci regularnie zmieniają zwyczaje zakupowe, sklepy są zmuszone do ciągłego poszukiwania nowych sposobów na zwrócenie ich uwagi. Są też atrakcyjnym miejscem na sprzedaż różnych ofert – sklepy największych sieci dziennie odwiedza po kilka milionów Polaków.

Wypłata w sklepie

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama