Walka o klientów nie tylko cenami

Sklepy coraz mocniej starają się rozbudowywać ofertę usług dodatkowych – gastronomicznych czy finansowych.

Aktualizacja: 12.05.2017 07:44 Publikacja: 11.05.2017 20:46

Walka o klientów nie tylko cenami

Foto: Bloomberg

Ponieważ klienci regularnie zmieniają zwyczaje zakupowe, sklepy są zmuszone do ciągłego poszukiwania nowych sposobów na zwrócenie ich uwagi. Są też atrakcyjnym miejscem na sprzedaż różnych ofert – sklepy największych sieci dziennie odwiedza po kilka milionów Polaków.

Wypłata w sklepie

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama