Walka o klientów nie tylko cenami

Sklepy coraz mocniej starają się rozbudowywać ofertę usług dodatkowych – gastronomicznych czy finansowych.

Aktualizacja: 12.05.2017 07:44 Publikacja: 11.05.2017 20:46

Walka o klientów nie tylko cenami

Foto: Bloomberg

Ponieważ klienci regularnie zmieniają zwyczaje zakupowe, sklepy są zmuszone do ciągłego poszukiwania nowych sposobów na zwrócenie ich uwagi. Są też atrakcyjnym miejscem na sprzedaż różnych ofert – sklepy największych sieci dziennie odwiedza po kilka milionów Polaków.

Wypłata w sklepie

Pozostało 91% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?