Aktualizacja: 16.10.2017 20:22 Publikacja: 16.10.2017 20:22
Foto: Fotolia
Innowacje w handlu w ostatnich latach coraz częściej przechodzą z fazy testów do szerokiego zastosowania. Zazwyczaj tego typu nowości początkowo pojawiają się na rynku amerykańskim, a zwłaszcza sieć Walmart intensywnie ich poszukuje. Ten największy detalista na świecie poczuł na karku oddech nowej konkurencji w postaci Amazona, który po zakupie sieci sklepów Whole Foods chce mocniej zaistnieć na rynku spożywczym.
Walmart sprawdza teraz współpracę z firmą August Home, dzięki której kupujący w sklepie internetowym tej sieci będą mogli zamówić nie tylko dostawę zakupów do domu, ale również ich rozłożenie w kuchni czy zapakowanie do lodówki. Nawet podczas nieobecności klienta w domu, ponieważ firma zarejestrowanym użytkownikom oferuje takie formy usług.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas