Aktualizacja: 23.01.2018 05:53 Publikacja: 22.01.2018 20:00
Foto: Fotorzepa, Marcin Łobaczewski
Duże sieci jubilerskie nadal szukają pomysłów na ekspansję. niezależnych placówek jednak ubywa.
Zmianę podejścia do rynku najbardziej widać po sieci W.Kruk. Jeszcze za czasów rządów rodziny Kruk marka nie pojawiała się nawet w dużych centrach handlowych w największych aglomeracjach, jeśli miały zbyt masowy wizerunek.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas