Aktualizacja: 02.02.2018 15:35 Publikacja: 02.02.2018 15:23
Foto: 123RF
Konsumenci zauważają różnicę pomiędzy produktami tych samych marek sprzedawanych w różnych krajach. Chipsy w Niemczech mające w składzie olej słonecznikowy, w Czechach mają zamiast niego tańszy (i mniej zdrowy) olej palmowy. Ciastka we Francji mają masło, a w Polsce olej palmowy. Niesłabnącą popularnością cieszy się tzw. chemia z Niemiec, mająca być lepsza niż Polska (różnice w składach producenci proszków i płynów do prania tłumaczą często tym, że Polacy dają ich więcej do prania…). Ogólnie jednak różnice między produktami tłumaczone są lokalnymi uwarunkowaniami i upodobaniami.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas