Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2025 10:24 Publikacja: 22.10.2021 13:36
Foto: Bloomberg
Zabawkowy gigant podniósł niedawno ceny swoich wyrobów po tym, jak gwałtownie wzrosły koszty transportu i surowców. Jednak wyższe ceny nie zdusiły popytu i w trzecim kwartale 2021 sprzedaż zabawek Mattela wzrosła o 8 proc. do 1,8 mld dolarów. Koncern spodziewa się teraz dobrej sprzedaży w okresie świąt Bożego Narodzenia.
Wysoki popyt na zabawki to jednak nie tylko dobre wiadomości dla firmy Mattel. Podobnie jak inne globalne firmy, zmaga się ona z zakłóceniami w łańcuchach dostaw, rosnącymi kosztami transportu morskiego i korkami w portach.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
We wtorek, 14 października, mija termin zawieszenia wyroku Sądu Apelacyjnego USA, zgodnie z którym Donald Trump...
Najmłodsi konsumenci coraz częściej traktują wyjście do sklepu jako rozrywkę i spotkanie towarzyskie, a nie zaku...
Chiny dziesięciokrotnie zwiększyły eksport do Rosji komponentów do dronów bojowych, którymi agresor atakuje Ukra...
We wtorek zaczęły obowiązywać nowe opłaty portowe wprowadzone przez Stany Zjednoczone i Chiny, a także amerykańs...
82 proc. Polaków zanim wybierze się na zakupy, nawet do stacjonarnego sklepu, sprawdza informacje o poszukiwanyc...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas