Reklama

4F rusza do walki o suplementy diety

Czołowy polski producent odzieży sportowej, spółka OTCF, rozszerzyła swoją flagową markę 4F na suplementy diety i żywność funkcjonalną. Z nową marką, 4F Fuel chce zawalczyć o udział w wartym ponad 6 mld złotych rynku suplementów diety.

Publikacja: 03.08.2021 11:59

4F rusza do walki o suplementy diety

Foto: PAP/Radek Pietruszka

- 4F Fuel jest naturalnym rozwinięciem dotychczasowych propozycji marki, wypływającym z troski o zdrowie, aktywność sportową, rozwijanie pasji i promocję zdrowego stylu życia - podkreśla OTCF w komunikacie informującym o debiucie nowej marki 4F Fuel. Jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem tego debiutu produkty z logo 4F Fuel pojawiły się w sklepach. I to na masową skale, bo weszły na półki w najnowszej ofercie dwóch gigantów dyskontowych- Biedronki i Lidla, który czasie pandemii nawiązał bliższe relacje z OTCF. Sieć jest dużym odbiorcą maseczek ochronnych, którymi właściciel 4F wspierał swoje przychody, po tym jak obostrzenia sanitarne zablokowały stacjonarny handel odzieżowy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama