4F rusza do walki o suplementy diety

Czołowy polski producent odzieży sportowej, spółka OTCF, rozszerzyła swoją flagową markę 4F na suplementy diety i żywność funkcjonalną. Z nową marką, 4F Fuel chce zawalczyć o udział w wartym ponad 6 mld złotych rynku suplementów diety.

Publikacja: 03.08.2021 11:59

4F rusza do walki o suplementy diety

Foto: PAP/Radek Pietruszka

- 4F Fuel jest naturalnym rozwinięciem dotychczasowych propozycji marki, wypływającym z troski o zdrowie, aktywność sportową, rozwijanie pasji i promocję zdrowego stylu życia - podkreśla OTCF w komunikacie informującym o debiucie nowej marki 4F Fuel. Jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem tego debiutu produkty z logo 4F Fuel pojawiły się w sklepach. I to na masową skale, bo weszły na półki w najnowszej ofercie dwóch gigantów dyskontowych- Biedronki i Lidla, który czasie pandemii nawiązał bliższe relacje z OTCF. Sieć jest dużym odbiorcą maseczek ochronnych, którymi właściciel 4F wspierał swoje przychody, po tym jak obostrzenia sanitarne zablokowały stacjonarny handel odzieżowy.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?