Reklama

4F rusza do walki o suplementy diety

Czołowy polski producent odzieży sportowej, spółka OTCF, rozszerzyła swoją flagową markę 4F na suplementy diety i żywność funkcjonalną. Z nową marką, 4F Fuel chce zawalczyć o udział w wartym ponad 6 mld złotych rynku suplementów diety.

Publikacja: 03.08.2021 11:59

4F rusza do walki o suplementy diety

Foto: PAP/Radek Pietruszka

- 4F Fuel jest naturalnym rozwinięciem dotychczasowych propozycji marki, wypływającym z troski o zdrowie, aktywność sportową, rozwijanie pasji i promocję zdrowego stylu życia - podkreśla OTCF w komunikacie informującym o debiucie nowej marki 4F Fuel. Jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem tego debiutu produkty z logo 4F Fuel pojawiły się w sklepach. I to na masową skale, bo weszły na półki w najnowszej ofercie dwóch gigantów dyskontowych- Biedronki i Lidla, który czasie pandemii nawiązał bliższe relacje z OTCF. Sieć jest dużym odbiorcą maseczek ochronnych, którymi właściciel 4F wspierał swoje przychody, po tym jak obostrzenia sanitarne zablokowały stacjonarny handel odzieżowy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Reklama
Reklama