E.Leclerc wycofuje plastikowe produkty i rozwija dział ze zdrową żywnością

Sieć do 2020 r. chce wycofać ze sprzedaży jednorazowe artykuły plastikowe marki własnej.

Aktualizacja: 25.09.2018 12:42 Publikacja: 25.09.2018 12:20

E.Leclerc wycofuje plastikowe produkty i rozwija dział ze zdrową żywnością

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Firma na najbliższe lata narzuca sobie ambitne cele w zakresie proekologicznego podejścia i rozbudowywania oferty żywności bio czy produktów pochodzenia roślinnego. Plany grupy zakładają podwojenie asortymentu marki własnej w tych kategoriach do 2020 roku oraz wzmocnienie współpracy z producentami zdrowej żywności.

Czytaj także: Brytyjski Lidl wycofa opakowania z czarnego plastiku, na których sprzedawał owoce i warzywa 

Pozostało 82% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?