Stokrotka kupuje Sano

Kolejne połączenie sił na rynku handlowym. Spółki będą także działać w internecie.

Publikacja: 04.12.2018 13:37

Stokrotka kupuje Sano

Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski

Sano ma 36 sklepów oraz prowadzi działalność e-commerce, firma działa na północnym-zachodzie kraju. W 2017 roku przychody sieci przekroczyły 71 mln euro, zatrudnia ponad 900 pracowników. Stokrotka to znana Polska sieć supermarketów, należąca do litewskiej grupy Maxima Grupe. Decyzje w zakresie integracji marek handlowych zostaną podjęte na początku przyszłego roku.

- W nadchodzących latach będziemy skupiać się na rynku polskim, ponieważ planujemy tu dynamiczną ekspansję. Jednym z priorytetów naszej strategii na rynek polski jest integracja działających tu już biznesów. Przejęcie Sano i połączenie ze Stokrotką pozwala na wzmocnienie naszej pozycji w północnozachodnim regionie Polski. Wykorzystamy także know-how Sano z dziedziny e-commerce, co stworzy nowe okazje do rozwoju biznesu - mówi prezes Maxima Grupe Dalius Misiunas.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem