Reklama
Rozwiń

Stokrotka kupuje Sano

Kolejne połączenie sił na rynku handlowym. Spółki będą także działać w internecie.

Publikacja: 04.12.2018 13:37

Stokrotka kupuje Sano

Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski

Sano ma 36 sklepów oraz prowadzi działalność e-commerce, firma działa na północnym-zachodzie kraju. W 2017 roku przychody sieci przekroczyły 71 mln euro, zatrudnia ponad 900 pracowników. Stokrotka to znana Polska sieć supermarketów, należąca do litewskiej grupy Maxima Grupe. Decyzje w zakresie integracji marek handlowych zostaną podjęte na początku przyszłego roku.

- W nadchodzących latach będziemy skupiać się na rynku polskim, ponieważ planujemy tu dynamiczną ekspansję. Jednym z priorytetów naszej strategii na rynek polski jest integracja działających tu już biznesów. Przejęcie Sano i połączenie ze Stokrotką pozwala na wzmocnienie naszej pozycji w północnozachodnim regionie Polski. Wykorzystamy także know-how Sano z dziedziny e-commerce, co stworzy nowe okazje do rozwoju biznesu - mówi prezes Maxima Grupe Dalius Misiunas.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem